Russian roulette

Idag har det regnat istortsett hela dagen"/
Och jag har faktiskt inte satt min fot utanför dörren. Så det blev till att cykla inne idag, kanske inte det roligaste man kan göra. Men hellre det än att bli blöt idag igen:P

Nu sitter jag och lyssnar på Rihannas nya singel måste säga att jag tycker att den är bra!
Inte så att man blir jättepepp av den men skön att lyssna på liksom.



Förresten ni har väll inte glömt att ställa om klockorna idag?
Mycket förvirrande tycker jag, då inte alla klockorna är omställda i huset än.
Och klockan är ju bara kvart över 8 och jag är sjukligt trött..

Men hade gött! Pusshej


Kommentarer
Jsan

Glöm inte att se till att väckarklockan är rätt ställd tills imorgon. Blir så jobbigt annars ;)Pusspusspuss

2009-10-25 @ 23:30:11
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0