6 oktober

Idag på jobbet så fick jag sällskap av en fetingspindel! min reaktion va att komma bort från bänken så fort som möjligt och ja spindeln fick veta av min frustration över att den va där:P Jag menar den va inte bara stor den va tjock också!! Sen försvann den men jag höll av förståeliga skäl ett säkerhets avstånd på ett par decimeter till bänken, lyckades ändå få in en bra teknik att packa lådorna så det funka(: Hoppas att spindeln har bestämt sig för att besvära någon annan imorn eller helt enkelt bara gått upp i rök skulle vara ännu bättre!

Annars idag har det varit träning, fick lite sällskap av Elin i backen idag(: hann ju inte prata så mycket, men det är ändå roligare att vara där med någon..

Just de ja! köpte precis en klänning som jag har varit kär i länge:D hoppas att den är lika fin på, som den är på hemsidan(:
Och nu så ska det självklart bli ett GG avsnitt!
Så ska jag sova tidigt så att jag är pigg på jobbet imorn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0