All in my head

Idag var en relativt bra dag på jobbet(: Har ju börjat få montera.
Men jag hörde iaf ett väldigt irriterande tjut där jag skulle stå och montera så jag frågade han som brukar stå där hur han stod ut! För kände ju att jag skulle bli galen om jag skull lyssna på det hela dagen..
Men han hade aldrig hört nått och inte nu heller, så vi frågade en till men han hörde inte heller:o
Så jag konstaterade att de bara var för gamla och där med för dålig hörsel(; haha och de trodde att jag var dum i huvudet och bara hitta på typ. Haha fick frågan (på skämt) är det nått du hör alltid, i bilen när du är hemma osv?? Nej! var mitt svar det är här de låter.. Men man började ju nästan undra;P
Men jag var inte ensam som hörde det och vi kom till och med på vad det var:D haha åh vad bra det kändes att ha rätt! Men fick ju också höra att bara för att jag hade rätt där så är ju inte det något bevis till att jag inte är dum i huvudet! schysst verkligen:P

Fredag idag betyder ju att jag slutar tidigt och det är helt lovley! Blev skickad till Ica, och ja eftersom reklamen till den nya marabou chokladen gör att den ser ut att va too die for så var jag tvungen att köpa den. Jag som knappt äter godis längre..
Nu är det snart idol(: Och till det så ska jag dejta mina två favorit killar Ben&Jerry(; Bohemian rasberry offcourse!

Pussshej



Kommentarer
Jenny

Jag datade också dom killarna ikväll ;) alltid trevligt. Jag saknar dig brutalt mycket <3 pussmedkram

2009-10-23 @ 23:04:33
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0