Lost then Found

Alltså igår somnade jag 21.00 och då hade jag ändå sovit en timma på dagen, hade jag inte stallt klockan hade jag förmodligen sovit hela eftermiddagen(; Men ni kan ju bara gissa om det var segt att gå upp imorses ändå!
Jag har även konstaterat att man måste gå mer i klackar för varje gång slutar kvällen med att man har så ont i fötterna att man knappt kan gå:P

Annars har dagen gått rätt fort faktiskt! Och nu har jag precis varit ute och sprungit i regnet och kört styrka på de(:
Det var riktigt skönt att ta i ordentligt igen de va ju ett tag sen pga av den där jäkla förkylningen!
Men gissar på träningsvärk imorn det var ju som sagt ett tag sen jag sprang senast:P

Förövrigt så fick jag mail från StylebyStars idag och det visar sig att min klänning levereras V.50!
Då blir det 9veckor efter att jag beställde den:O men bara för att jag har fått vänta så länge så skickar de med ett presentkort:D Och ja det kan man ju säga att det uppskattas verkligen!

Lost then found - Leona lewis nya låt(:




Kommentarer
Jsan

Tur det du! Haha, fick också det mailet =) Kul att jag beställde 1-2 veckor efter dig men har leverans samma vecka, speciellt som det skulle vara 4 veckor, inte 7-9! Funderade dock på vad man skulle våga utnyttja presentkortet på?! Fin solklänning till sommaren kanske? ;) Ja, på fredag smäller det! Men vi måste snacka innan, kom på att jag har lite att fråga dig om =D Pusspuss

2009-11-23 @ 22:36:13
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0