I can almost see it, that dream i´m dreaming

Jag hatar Blogg.se! Nu har jag försökt skriva ett inlägg två ggr!! och de har försvunnit båda gångerna.

Men det jag försökte säga var att efter jobbet så fikade jag hos Elin, hon hade bakat en jättegod Silvia kaka!
Väldigt mysigt vi kollade på the Notebook eller började iaf hann inte se klart. Men den är så bra.
Dagen till ära så var det första gången på jag vet inte hur länge som jag inte hade på mig mjukiskläder, jag till och med gick upp fyra minuter tidigare för att hinna sminka mig:P

Nu kollar jag på Grey´s såklart! hur lyckas de alltid med att få avsnittet spännande?

Fortfarande förkyld och jag är sick and tired of it!

Aja pusshej!


Kommentarer
Sara

Haha, hur kommer du på att gå upp just 4 minuter tidigare? ;D <3

2009-11-11 @ 21:42:58
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/
Anonym

Haha de du, de kan du fundera på;P mycket noga uträknat är vad det är(;<3

2009-11-12 @ 16:19:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0