Gör din tolkning och häll mig full av svar

Hallå där!

Här har det ekat tomt i några dagar, inte för att jag har haft fullt upp och inte hunnit direkt utan för att jag har varit nått så fruktansvärt slö hela helgen!
Har bara tränat, ätit och sovit mycket roligare än så har det inte varit:P
Men körde på vinterhojjen för första gången för iår, kändes ganska överskattat då det var helt torrt på vägarna. Men det var var ganska kallt så var tvungen att ha vinterskorna och de klossarna passar inte till lvg:n och orkade inte byta:P Så det blev en hel del grusväg i helgen och även en liten sväng in i skogen:D Har återigen konstaterat hur talanglös jag är där! men kul äre och jag kan känna att jag saknar det lite ändå(;

Nu sitter jag och pepprar med winnerbäck, ska ju gå på honom i Skövde imorn:D
Men tycker bara om vissa låtar egentligen så nu ska jag lyssna så att jag lär mig tycka om allt;P

Kan inte fatta att det redan är November!?
Men det kommer att bli en bra månad!
Winnerbäck imorn.
Stockholm och hsm i helgen.
New Moon den 20:de såklart:P
Cykelgalan den 21:a
Upp och hälsa på Johanna helgen efter det:D
Så någon i Örebro som vill hänga med ut och cykla då hör av er(a) För annars kommer jag att köra fetingvilse! och bror min är inte hemma då, så att han kan visa vägen:P

Nej nu blir det träning!
Pusshej


Kommentarer
Zigenaren!

duger det om någon från karlskoga vill haka på istället? ;)

2009-11-04 @ 12:28:07
URL: http://jjohannanilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0