Det vinnande konceptet

Sitter nu och väntar på att Grey´s ska börja! Vad annars på en onsdagkväll??
Igår försökte jag lära upp en på jobbet om vilka serier som man måste se. Först nämnde jag de viktigaste som man inte får missa som OTH, Gossip Girl och Grey´s Anatomy. Sen tog jag alla dom där som man kollar på när man inte har något att göra men som det inte gör något om man missar ( de blev en hel del kan jag säga).

Han sa bara att nej alla är likadana och så efter ett tag spårar de ur så jag bara bläddrar förbi. Kollar på nyheterna kl22 och that´s it typ. Men jag gjorde verkligen ett försök att förklara det vinnande konceptet för honom. High school, college och sjukhus har man det så kan det inte vara dåligt(; haha

Nej nu är de bråttom för nu börjar de!
Pusshej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0