Örebro, Södertälje, raggarrunda och Skandis

I Lördags satte vi oss i bilen jag och mina föräldrar och åkte till Örebro spenderade en liten del av dagen där(:
Jag och Johanna körde Lips och alltså shit vad kul det är! Men hur det låter ska i inte gå in på(; Jag blev iaf landssensation, men jag saknade the perfect pitch hmm konstigt verkligen! haha
Ni måste ta med det hem i sommar!!:P

Sen gick bilen vidare till Södertälje och Dahlbergs, jag körde den sista biten och eftersom mina föräldrar absolut inte trodde att jag skulle hitta till Vonna och Kent där jag och Jenny va i vintras så var jag tvungen att överbevisa dem och naturligtvis så hittade jag dit!
Sen vart det grillning(: Och eftersom Kajsa fick körkort i veckan så var jag ju tvungen att testa hennes körskills(;
så det blev en raggarrunda inne i Södertälje med bla 10 varv ien rondell HAHA vi va sjukt lättroade men roligt hade vi!

Och igår var det ju dags för Skandis det var en ganska jobbig bana upp till slottet och mycket kullersten och kurvor.
Det sprack upp ganska tidigt och jag hamnade ihop med Johanna så vi fick ganska många varv tillsammans men tyvärr så slog hon mig i spurten..

(fotograf Robert Dahlberg)

Over and out!


Kommentarer
Kajsa

Tjorven, du kan ju inte avslöja mitt rekord i rondellen;) haha <3

2009-05-11 @ 20:28:26
Johanna

Haha, absolut. Era grannar kanske inte hör oss då heller ;) Nice att ses igen sötan, borde ske lite oftare men man får vara glad för det lilla =)Puss!

2009-05-12 @ 17:26:53
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0