Måndag

Imorses hade jag en hel del problem med att komma upp, jag ville så gärna ligga kvar i sängen några timmar till det hade vart så himla skönt! Men nej jag pallrade mig upp ur sängen och begav mig ut till jobbet.
En väldigt seg dag idag så nu har jag sovit ett tag ska snart bege mig ut och tvätta cyklarna"/ 
ska nog åka iväg med den och kolla växlarna hos Inge för de krånglade lite i helgen och vill ju attt de ska funka perfekt till nästa helg(:

Ja just de ja har ju glömt att säga att i helgen så höjde jag och Kajsa svårighetsgraden på vårat godisförbud, så nu får vi inte äta godis (som förut) och Chips och allt sånt där, inte naturgodis och vi får inte dricka läsk ett undantag är Cola efter målgång isånnafall även kakor är förbjudet (bullar är tillåtet).. Kajsa om du förlorar så är du min  Bitch bara så att du vet(;

Vi kom även fram till olika säsongsmål i helgen och säsongmål nr 3 är att jag ska lära mig att prata skånska och Tilina ska lära sig prata västgötska haha vi får se hur de går med det:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0