Kinnekulleloppet

Åkte till kinnekulle så att vi var där ett bra tag innan start så att man hann kolla lite på de som körde i backen.
Sen så var det dags att göra sig iordning inför tävlingen, det började inte alls som jag ville!
När jag åkte ner till start som va nedanför backen så fick jag punka när det va ganska långt kvar av backen om man säger så. Och slangen virade sig på nått konstigt sätt så att hjulet inte rullade, så det blev till att typ springa gå nerför hela den biten. Ja jag va ju hyffsat uppvärmd när jag kom dit kan jag ju säga:P sen var det bara att stressa dit pappa så att han kunde komma med de andra hjulen.

Sen när det blev start så var det dags att åka 6ggr uppför kullen väldigt jobbigt!
Men jag tycker ändå att det gick bra, med tanke på att backar inte är min starka sida! but i´m getting there(:
Tog helt slut sista gången uppför backen så tappade då, men ändå väldigt stor förbättring mot tidigare år..
Måste ju tacka Madde för att hon håller koll på mig, så att jag dricker ordentligt under tävlingarna(:

Haha ser ni Klas där, han säger till mig att sticka där lite diskret så att det andra inte ska höra.. Haha men det kändes inte riktigt att jag skulle orka om jag stack på första varvet:P


Kommentarer
Johanna

Diskret ha?! Jodå, Ulricehamn som exotiskt?! Hur som helst så kommer vi ju snart hem, sen får du dras med oss hela sommaren. Kan kanske bli till studenten också, inte klart än. Allt bra annars? Pusspuss

2009-05-18 @ 10:36:23
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0