God Morgon

Ja kolla klockan jag är vaken, vilket jag inte hade behövt vara på typ en timma:O
Men jag vaknade av att mamma står och bakar bullar(: okej jag erkänner det finns hemskare sätt att vakna på, men jag hade gärna sovit en liten stund till:P
Idag är det Götene GP, så jag föreslår att alla i Skaratrakten pallrar sig dit och kollar:P start 13.15 om någon känner att de behöver veta det!

Antingen så är jag sjukt hungrig eller väääldigt nervös, jag hoppas att jag är hungrig och att nervositeten väntar med att komma en liten stund(;



Wish me luck!
Tjing!


Kommentarer
Johanna

Lycka till hjärtat mitt! Själv sitter jag halvdöd i soffan och kikar på Girot, snart dags att städa lite och fixa men än så länge så tar jag det bara lugnt. Pusspuss

2009-05-16 @ 15:43:01
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0