Eye of the tiger

Idag så var det ju första dagen (för andra gången:P) ute på termoventiler.. Så imorses fick jag verkligen veta att jag levde!! Så nu har jag plockat fram min brutala alarmklocka så att jag ska komma upp i tid.. Innan klockan 6 är inte riktigt min grej om man säger så. Jane jag håller inte med, det är rena pesten! Men det gick väll bra att jobba jag har ju inte direkt glömt av hur jag skulle göra:P

Sen på träningen så var det intervaller som gällde och självklart var jag tvungen att testa mina hjul som jag fick hem igår. De är enligt min mening feta, men jag gjorde tyvärr inte dem sin rättvisa idag då mina ben hade 1/3 träningsvärk och 2/3 bara allmänt seg.. Jag hoppas för allmänhetens skull att det inte var något folk ute i Hössna trakterna när jag rullade ur bena efter intervallerna för då "sjöng" jag låten som står i rubriken mycket vackert enligt mig men vet inte om det är lika uppskattat av annat folk. Haha
Men nu har det funderats och kanske har vi  kommit på lösningen varför jag varit käääääss rent ut sagt på tempo sen ett bra tag tillbaka, men hmm det återstår att se om det kan vara så enkelt eller om det är nått annat..

Ursäkta flum men aja, hade nice! Pusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0