World challenge

Igår kväll så var jag och firade Martina som fyllt 20:D en mycket trevlig kväll!
Det blev en hel del prat och väldigt myket flum som det brukar..
Men Elin hon somnade haha men hon va så söt..

Idag har jag varit i Göteborg hela dagen och kollat på en armbrytnings tävling.. Jag blev förvarnad före om att det skulle vara den tråkigaste sport som finns att kolla på, men jag tyckte faktiskt inte alls att det var tråkigt iaf inte sålänge som Sara var med:D Jag visste att hon var bra, men så grym hon var det var riktigt roligt att se.. Det blev ett silver tillslut Grattis till det Gumman! Och måste säga att hon hade lätt bästa hejaklacken:P
Haha hon mötte en från Brasilien och det såg ut som om hon skulle äta upp lilla Sara..






Jag testade själv lite armbrytning men hmm jag hade visst inte så mkt att sätta emot där:P
Och seriöst det var iofs inte första gången vi fick frågan men det var såna som trodde att jag och Jenny var syskon men alltså vi är ju inte ens lika!?

Systrar vi, nej:P (jag vet snyggaste bilden också;P)

Nej godnatt! ska upp och jobba imorgon..
Pusshej


Kommentarer
jen

Jo lätt vi är systrar, eller vad var det. Samma mamma i alla fall :) Haha men nu har du ju avslöjat sanningen sis!

Pussmedkramar

2009-03-09 @ 10:15:01
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0