Summer times

Jag kom precis hem efter en promenad eller det skulle  varit en promenad iaf.. Jag skulle gå med föräldrarna men mamma vände ganska snabbt för hon hade ont i foten, så då blev det bara jag och pappa kvar så vi blev lite lata och bestämde oss för att gå till farmor och fika men hon va inte hemma så då beslöt vi oss för att gå hem och fika istället:P men vi var ute i friska luften i 20 minuter iaf..

Jag fick även besök av Elin lite snabbt innan hon skulle åka och träna(:

Men jag lovade ju bilder från sommaren förut. Så här kommer några...

                            

     

Okej det blev ganska många bilder men det var en bra sommar och jag längtar tills nästa(:


Kommentarer
jen

Älskar dig vännen!! Miss you very much,

xoxo

2009-03-06 @ 12:52:25
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0