The broken clock is a comfort

Musiken kommer spelande ut ur mitt rum, ja jag måste ha ganska högt för att det måste ju höras i hela huset med tanke på att jag är i köket för tillfället det är nog tur att det bara är jag hemma. Just nu så är det Lifehouse, jag har konstaterat att sångaren har väldigt skön röst.
Jag håller på att fixar lite i köket så att det ska se fint ut när de kommer hem bara för att jag är en sån duktig dotter (eller för att de sa till mig att de tyckte att jag skulle plocka iordning medans de är borta, det beror på hur man väljer att se på saken:P)
Det är även jag som ska stå för matlagningen för dagen, först tänkte jag göra något flaschigt men det får bli kycklinggryta för det är lika simpelt som det är gott!(:
Nej nu får jag skynda mig för nu är det inte så långt kvar tills de kommer hem..

Ha en bra dag
Pussheej



Kommentarer
Anonym

Kycklinggryta som är enkel att göra...

Tar gärna ett recept på den!



Kram Jane

2009-03-09 @ 14:49:05
Anonym

Kycklinggryta som är enkel att göra...

Tar gärna ett recept på den!



Kram Jane

2009-03-09 @ 14:53:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0