Skälderviken

Fredagmorgon börjar med att jag och Jessica kollar ut genom fönstret och ser att det ligger fullt med snö på marken, trodde nästan att det va ett skämt!!
Så vi bestämmer oss för att vi ska skynda oss så att vi har god tid på oss sen när vi ska köra.
Men det hade vi inte behövt för att vi kommer en timma innan vi ska samlas.
Sen får vi lunch och ska ut och cykla klockan 3. Självklart spöregnar det typ första timmen, men det blir ett bra pass på 3timmar.
Sen när vi kommer tillbaka så står det dopingkontrollanter där men alla juniorer klarade sig och fick åka och duscha medan alla vi u23 damer (utom Jessica) fick åka på dopingtest. Jag gjorde mitt andra för året.
Jag trodde att det skulle gå hur fort som hellst för jag hade tänkt hela passet att jag var tvungen att kissa, men nej när hon väl stod där och kollade så låste det sig totalt. Så hon fick följa efter mig och Elin när vi gick och duschade och åt, sen vid nio så var vi klara (hur många timmar det tog får ni räkna ut själva:p)

Lördag var det ett stenhårt pass på 4timmar, så när vi kom hem så var det inte många som var pigga direkt så det var bara att gå och äta sen la vi oss och sov en stund. Efter det blev det Personliga samtal med Madde. Och lite information efter det sen så blev det en ganska tidig kväll då alla var så trötta.

Idag fick man ju gå upp en timma tidigare pga sommartiden som man numera har, inte jätte populärt.
Men det blev ett hårt pass idag med och sedan bara lite städning sen åkte vi hem.. Jag fick för övrigt årets första punka idag också..

Haha vi har gått och drivit med Juniorerna att dem va tvugna att städa toaletterna för att dem är just juniorer och nu när det var dags för städningen så stod dem verkligen och städa toan:O haha
Och är det någon som saknar nått efter helgen ring Johanna:P det är garanterat hon som har de! Haha



Kommentarer
jen

Haha jag sa ju att du skulle dopingtestas :P haha!

xoxo

2009-03-29 @ 18:23:43
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0