God morgon!

Nu ska jag alldeles strax gå och äta frukost(:

Men nu håller jag på att fixar med min Ipod, är det någon som kan förklara för mig om har ett album med 13 låtar i ipoden varför kan jag bara spela 3st av dem då?? nån som vet hur man gör för att kunna spela de andra också?
För jag kan spela dem i mitt itunes men sen funkar det inte"/
Men men jag får väl försöka lista ut något sett...

Btw hur röstar svenska folket!? hur kunde hon vinna, okej jag har väll ingen rätt att gnälla för att jag inte röstade men ändå!

aja ha en bra dag!
Pussmedkram


Kommentarer
Johanna

Nej, fattar faktiskt inte vilka som röstade eller ens vad de tänte på. Röstade också, allt för att af Ugglas inte skulle vinna (faktiskt så röstade jag inte ens på min favoritlåt för att Måns hade bäst chans så röstade jag på honom). Bojkotta Melodifestivalen till nästa år?! I år var det helt klart endast ett stort fiasko. Pusspuss

2009-03-15 @ 10:07:40
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0