Fika på torgstallet

Det här har varit en väldigt trevlig eftermiddag, som jag har spenderat tillsammans med Elin.
Började med en fika på torgstallet mycket gott. Fast jag brände tungan på min varma choklad trots Elins lite diskreta förvarning som jag inte riktigt förstod men men man kan faktiskt inte vara smart jämt:P
Sen gick vi en liten runda på stan (ja det tar ju inte så lång tid) haha fixade present till svensson och sånt där..
Sen åkte vi hem hit igen och hon fick smaka på mitt nybakta bröd(:
Som sagt en väldigt bra eftermiddag, det borde vi göra oftare!

Btw jag fick tillbaka mitt dopingtest som jag gjorde i skara på lägret där, och jag var inte dopad.
Det visste jag iofs att jag inte var men det är ändå lite nervöst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0