underbart väder

Dagen började helt perfekt med glass och en promenad nere vid sjön tillsammans med Elin(:
väldigt skönt, nu när sommaren äntligen har kommit! Ett minus är att jag brände mina axlar"/ och då var jag inte ens i solen länge tyckte faktiskt att vi mest va i skuggan.

Nu på eftermiddagen så har jag varit i Götene och testat banan inför imorn då tempo sm är!
startar som femma 16.04 så alla skarabor kom dit(;

Nu ska jag alldeles strax åka och få massage och det ska bli hur skönt som helst(:

Pusss


Kommentarer
Kajsa

KÖR SÅ DET RYCKER!<3

2009-06-23 @ 23:05:24
Anonym

Nu gäller det - Dj....vlar vad du kommer att köra eller hur! Lycka till-kramar från hela fam Eriksson

2009-06-24 @ 07:05:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0