Tävlingar

Tja! det var ett tag sen men men sånt är livet.

I lördags så var det alltså dags att ställa upp på startlinjen då linje sm skulle vara.
Kort sammanfattning det var brutalt jobbigt och jag måste bli bättre på backar!
Fast då kan jag meddela att jag ändå blivit grymt mkt bättre på backar än förra året! men det är del kvar att göra om man säger så:P
Hamnade först i andra klungan men efter att ha kännt på väggen så tappade jag och fick åka själv i 4mil typ till en grupp bakom kom ifatt och slutade på en 17plats och de får duga varken nöjd eller missnöjd.

I söndags så var vi och kollade på herreliten när de körde sitt lopp, det var kul att se men det såg inte ut som om vissa tog i när de körde upp för kullen och ja jag såg helt död ut men de kanske är lite bättre än mig:P
Så avslutade vi kvällen hos kusinerna i Gånghester för Isak hade konfimerats(:

Och igår var en stressig dag med först jobb och sen stressa hem och äta och fixa med allt för att vara klar när Malin kom hit för att vi skulle åka till varberg och tävla Gothia grand prix.
En väldigt rolig tävling (och detta kommer ifrån en GP hatare) men tyvärr väldigt få deltagande, vi va däremot 4a svanesundare(:
Och det var för en gångs skull bra prispengar även i damklassen! Så vi la upp taktiken efter det så jag rycker på krönet av backen och får en lucka och kör själv i några varv jag lyckas få ett spurtpris för första gången i mitt liv haha okej jag var själv men ändå:P sen kommer Sara och Madde ikapp och vi körde lagtempo och alla fick varsitt spurtpris(:
Och det slutar med att vi kommer 1a, 2a och 3a jag trea och Malin kom in på en 5de placering(:
Efter tävlingen så gjorde jag mitt första dopp för iår i cykelkläder haha mkt snyggt:P
Vi fick även i pris att äta på en restaurang så dit gick vi efter duschen sen blev det full fart hemåt.

Idag sista 1½ timman så hade jag väldigt svårt att hålla uppe ögonen sjukt jobbig! så planerar att sova lite nu(:



Kommentarer
Sara

"det smakar inte som vattnet i sjön hemma"

"vad är de där?! :O" -"Det är tång Carro" ;) Hahaa!!

2009-06-30 @ 16:18:23
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0