Torsdag

Idag har jag jobbat och jag kan ju erkänna att jag kände mig inte så lockad att gå upp tidigt och åka dit, efter att ha varit ledig ett litet tag. Men det va ju bara att ta tag i livet och kliva upp!

Sen efter jobbet så träffade jag Martina över en glass och en liten promenad men det slutade med att vi satte oss på en bänk och kollade på människor istället för erkänn att det är kul:P
Sen så satte vi oss och gungade en stund, ja jag fyller 20 iår men jag tycker forfarande att det är lika kul!
Det är ju avslappnande och man känner sig fri på nått sätt(:
Efter denna trevliga stund på stan så blev det självklart en sväng på cykeln dock bara väldigt lätt va lite trött i benen från igår om man säger så!
Upp tidigt som gäller imorn med då jag ska jobba igen..


Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0