Student i Skara

Idag så har de tagit studenten i Skara.. Grattis till alla er:D Hoppas att det inte regnade allt för mkt på er!
detta betyder alltså att det har gått ett helt år sedan som jag tog studenten!:O helt sjukt tiden har gått så fort!


Jag och Jenny diskuterade detta faktum förra veckan tror jag att det var.

det börjar med att vi pratar om allt studentfirande som har varit nu.
Och sen vidare att vi inte kan fatta att det har gått ett år!
Sen vidare till att vi börjar gamla, vilket är lite deprimerande när man ser det så;P
Men jag konstaterar att det är ju jobbigare för henne för hon har ju faktiskt fyllt 20!
Då helt plötsligt vill hon lägga på haha men får snabbt till svar att bara för att jag är en J**la tonåring!
Kontrar snabbt med j**la kärring! tror att det tog lite hårdare(;


Kommentarer
jen

Haha nej så var de ju inte, du kalla mig jvla kärring först sen kallade jag dig för jvla tonåring och se var det! Och jag kan lova att den inte tog så hårt :P kärringen kommer i alla fall in på systemet ;) haha! Puss puss

2009-06-13 @ 16:37:27
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0