Södertälje

Efter jobbet idag så var det till att stressa iväg och träna, och ja benen är fortfarande helt döda!!
Sen var det till att packa väskan och sedan åka till borås för att sätta mig på tåget till södertälje.. (pappa du hade rätt, jag somnade:P)
Jenny kom och hämtade mig på stationen för hon är här uppe så då passade vi på att träffas i hela 5min:P och tro det eller jag hittade hem till Dahlbergs på första försöket dessutom nästan så att jag är imponerad av mig själv(;

Nu sitter jag i Kajsas säng hon står och borstar tänderna för vi ska snart sova, ska bli skönt att sova längre än 7 imorn det va ett tag sen"/


Godnatt Pusshej


Kommentarer
Johanna

Bra gjort gumman, du lär dig! En dag kanske du får din brors lokalsinne ;) Ha det toppen, ses snart =) Pusspuss

2009-06-05 @ 07:41:54
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0