Rabo Ster Zeeuwsche Eilanden

Nu är allt fixat och packat ska bara lägga in allt i bilen sen ska bror skjutsa mig till Sexdrega där jag och Jessica ska åka med Martin till Göteborg och därifrån ska vi ta färjan till Kiel.
Jag är faktiskt imponerad av mig själv, för jag har endast med mig den lilla Dakine väskan och en ryggsäck och jag ska vara borta i hela 5dagar:P

Igår fick jag massage igen och det var lika välbehövligt denna gång! Sen så när jag var klar där så åkte jag och hämtade mamma hos Ann för de hade träff med de som gick skidgymnasiet ihop. Så jag gick in en stund, och det stora ämnet var Facebook! Haha de va prat om att lägga upp bilder och mamma hade lagt upp en bild på en jordgubbstårta och så tyckte de att hon skulle upp en bild på Pizzan som de hade ätit. Då kommer frågan men kan man bara lägga upp bilder på mat!?? Haha
Ann om du blir medlem så lovar jag att jag kommer bli din vän(;

Nej nu ska jag och niklas åka och äta!

Kommer hem på söndag kväll/natt!

Pusss


Kommentarer
Mor

Håna oss du bara:(

2009-06-16 @ 13:28:45
Kajsa

Lycka till och kör hårt! Jag hoppas du inte fuskar med godisförbudet!;)

2009-06-16 @ 15:08:41
Anonym

Lycka till. Kör så det ryker!

Glad midsommar Kramar Erikssons

2009-06-17 @ 07:09:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0