fotografering

Har precis kommit innanför dörren efter att ha träffat ulricehamns tidning, som skulle ta en massa kort för de gör ett reportage om att jag blivit uttagen i landslaget. Tidsoptimist som jag är så fick jag självklart stressa iväg för att hinna i tid, men jag var där ganska exakt kl 2 som vi hade bestämt. Men va hon där, nej jag fick stå en kvart och vänta på henne! då hade jag ju inte behövt stressa;P
 
Men en massa kort tog hon och åh vad det är pinsamt jag gillar verkligen inte kort! Ett dilemma när man ska ta cykelbilder ska man le? men då ser det så uppenbart ut att man är där för att ta kort. Eller ska man se ut som man gör när man tävlar typ? Fast det blir inte heller bra för jag ser alltid sur ut när jag tävlar (vilket jag inte är kan jag lägga till då, det bara ser ut som det) Så det blev ett mellanting utav de båda så får väll hoppas att det blev någorlunda bra ut iaf(:
Så alla som har UT håll utkik i tidningen(;


Kommentarer
jen

Värsta kändisen... Vilka vänner jag har, du med i tidningen och sara snackar dom om på radion :)

Stolt östman här, xoxo

2009-06-10 @ 15:33:15
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0