Väldigt graciöst

Idag har varit en såndär dag som det har känts som om man inte har gjort nånting, men jag har faktiskt gjort ganska mycket.
Dagen började med att jag stack ut och cyklade i ett par timmar, hemma sen så plockade jag i ordning på mitt rum..
Läst  ut Magdalena Graafs bok det ska bli ett sant nöje att döda dig, som jag började läsa i början av september så det kanske var på tiden!? men jag säger läs den! Sen var jag rätt trött så jag sov en stund (2h typ) väldigt skönt! och nu kom jag precis hem från skidspåret efter att ha tränat där uppe ett tag. Jag hade väldiga problem med att köra där de sprutade ny konstsnö, inget fäste och inget glid stavarna sjönk ner i snön sen helt plötsligt hugger det bara till och jag hinner inte riktigt uppfatta vad som hände innan jag låg med näsan nere i snön, alltså årets första vurpa på skidor väldigt graciöst!:P

ha en bra kväll!
Jag ska en mysa-i-soffan-med-en-varm-filt-framför-tvn-kväll

Puss!


Kommentarer
Johanna

Du tränade iaf, jag satt hemma och gjorde inget heöa dagen igår... Var för trött från i fredags. Men idag har det varit full fart igen, har städat sånt där tråkigt som att sortera saker och plocka om så att allt får plats. Skönt dokc att få ordning på allt, att det inte står massa saker överallt utan att var sak har sin plats. Annars ska jag snart fixa mat och sedan iväg till Johanna. Blir nog träning ikväll också, tror jag. Hittas på idag då? Pusspuss

2009-01-18 @ 13:35:11
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0