Singstar

Igår åkte jag ju ut till Torsbo för att träffa Martina(:
Alltså jag kommer aldrig ihåg hurlång tid det tar att köra ut dit och jag tog lite extra tid för att jag skulle tanka innan och vädret va väl lite sådär.. och ja när jag närmar mig torsbo inser jag att jag är 20min för tidig, cå det tänkte jag att så tidigt kan jag inte komma med tanke på hon slutade precis jobba så jag kör en liten extra sväng för att inte va så brutalt tidig:P
Det tyckte hon tydligen var helt onödigt hade kunnat komma dit redan då..
När jag kom dit så bjöds det på mat, tacos stod det på menyn MMM me like!
och en massa prat eftersom vi inte träffas sådär jätteofta så har vi mycket att prata om när vi väl träffas(:
Sen utmande jag henne på singstar haha jag tycker det är asroligt :D haha
Vi var väldigt jämna på att vara helt kassa på att sjunga(;
En mycket lyckad kväll helt enkelt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0