Ryfors

Igår när jag var ute och cyklade så skulle köra distans. Det gjorde jag också, jag hade även bestämt mig för att jag skulle köra lite nya vägar för jag kör nästan alltid samma. Eftersom jag skulle köra distans så hade jag ju några timmar på mig, så det gjorde ju inte så mycket om jag körde fel.
Och hmm fel körde jag. Jag upptäcker att jag bara har några kilometer kvar till Ryfors (min första tanke var att shit vad synd att jag inte har pengar med mig för då hade jag kunnat åka hela vägen fram dit och stannat å köpt en massa godis) Men det var bara att vända och göra ett nytt försök att komma nånstans där jag känner igen mig..
Jag känner igen mig lite då och då, men ärligt talat så vet jag inte alls vart jag är. Men när det kommer en skylt där det står Trädet 5 så var det nästan ett haleluja moment(; haha
Men vadå jag har väl lokalsinne!? haha

Nu så håller jag på att lagar mat, Lasangette blir det idag(:
Jag har även varit duktig och städat en hel del..


Kommentarer
jen

Gumman, ditt lokalsinne äger!!! HAHA ;)

märkte vi alla på nyår...

2009-01-26 @ 13:59:01
URL: http://jennyeast.blogg.se/
Johanna

Haha, du och ditt lokalsinne. Synd att din bror fick allt ;) Mmm, det får du allt se till att göra... Ambitiöst att springa på morgonen, själv ska jag iväg på ett pass afro, tror jag om jag inte inser mina egna begränsningar och stannar hemma... Vet dock inte om mitt halsont är att se som tillräckligt för att inte träna eller om det bara är jag som är klen och huvudvärken som inte gör det bättre... Tips? Är säkert klen, iaf om man ska fråga N...! Lät kul med bowling, borde vi göra när vi kommer hem nästa gång. Allt bra annars? Pusspuss

2009-01-26 @ 15:51:36
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0