Pingis

Kom precis hem från familjen Inhammar/Aqvilin hade egentligen inte tänkt att åka dit men efter att jag hade skjutsat dit mamma och pappa så ringer stefan och säger att det är dukat till dig med och maten står på bordet (vilket kändes som en lögn, för alla som har ätit hos stefan vet att där får man vänta lääänge på maten;P det brukar iofs vara värt väntan) När jag kom ner dit så tro det eller ej men maten var faktiskt klar och stod på bordet. Och detta betyder att jag missade 90210 denna vecka också"/  jag som hade laddat upp med ostbågar och allt;)
Efter maten så blev det pingis turnering på ett sånt litet pingisbord, jag kan säga såhär pingis är ingenting för mig! Jag sköt utanför hela tiden och ja jag förlorade varenda match.. inte bra för tävlings människan inom mig;P
hoppas att alla haft en bra dag¨
pusshejs


Kommentarer
jen

det var lite dåligt med uppdateringar här va ;) haha!!

2009-01-06 @ 19:29:41
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0