Kärringstopp

Vi åkte till Jönköping förut, men jag kom bara hem med några sporttoppar som jag verkligen behövde iofs.
På vägen hem så var det mix megapol som vi lyssnade på i bilen och där hade dem en tävling hänga gubbe, och om man då svarade rätt bokstav så kunde man i pris få en date med Robin Bengtsson, men det var ingen som tackade ja till det för att de tyckte att de var för gamla osv. Men jag menar en date med honom skulle man ju inte tacka nej till;P

Jag var och hämtade bilen som jag ska få låna i helgen av Jocke och Josse. Tack så jätte mycket för det!!
Så att jag ska kunna ta mig till Ljungskile imorn där det ska vara läger för alla i Bohusläns dals cykelförbund.
Mina föräldrar såg även till så att jag fick låna gpsen:P de litar på mitt lokalsinne haha
Men när jag kom dit iaf så kände Alma igen mig den här gången, kanske hon va iaf inte så blyg(:
Men när jag skulle åka därifrån så står både Jocke och Martin och kollar och jag börjar med kärringstopp! Piiinsamt:P

Nu ska jag packa det sista
Godnatt



Kommentarer
Jsan

haha, nej du och lokalsinne funkar inte i samma ekvation emn å andra sidan så kan man ju inte vara bra på allt och med tanke på allt annat du är bra på så får du stå ut med ett dåligt lokalsinne. Dessutom finns det ju GPS numera så varför ens bry sig om att hitta? Hittade du ngt kul att shopppa och vart åkte ni? Hoppas att du får en trevlig helg och att vi ses snart. Miss U. pussspuss

2009-01-30 @ 23:30:33
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0