I will be

Idagär det fredag, väldigt skönt faktiskt! Idag har jag vilodag så jag tog mig en liten sovmorgon, mycket skönt eftersom jag ändå inte behövde gå upp tidigt för att sticka iväg och träna.
Så idag ska jag bara ta det allmänt lugnt.
Ska nog till antingen Jönköping eller Gällstad med mor min sen(:
Men innan dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra..

Förövrigt så igår lyssnade jag på bla Leona Lewis låt I will be, och jag har en förmåga att "sjunga" med i låtar vilket jag även gjorde igår. Så när jag kommer ut från mitt rum så  säger min mor en kommentar som antydde på att det inte var så vackert, vilket jag valde att ignorera så jag svarar ja men visst är det fint!? svaret blev haha ja verkigen man kunde knappt höra vem som du och vem som var hon..
Men det kan jag nästan tänka mig att hon inte kunde, för jag var nog ganska duktig på att överrösta musiken:P



Kommentarer
Anonym

Eller inte...

2009-01-30 @ 13:47:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0