Färdigjobbat

Hemma från jobbet igen(: Jag har kommit fram till vissa fördelar med att jobba i stan igen, det är att jag får faktiskt sova 20 min längre än förut kunde vart mer om jag inte hade varit så dryg på att äta:P
och att jag får gå till jobbet och det kan vara en väldigt stor nackdel också, men just i morses så var det rätt skönt faktiskt musik i öronen (som idag till största del har varit Kelly Clarkson) och så vare bara att gå iväg, det är något som krävs för att jag ska vakna till liksom(:

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra det kommer med allra största säkerhet bli en väldigt lugn fredag..
antagligen kommer jag placera mig i soffan framför Lets dance ikväll.

Pussmedkram



Kommentarer
jen

Snacka med joel idag, det var inga fler kort än de som vi fick.. Pustar ut ;) haha!



Och ja du kommer väl ihåg att hejja på Blondinbella ikväll ;) haha!!!



xoxo

2009-01-09 @ 15:14:30
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0