Breakfast time

Just nu sitter jag i köket och äter frukost ( eller jag har redan ätit upp). Men jag sitter i köket, och har lite saker att göra här på datorn innan jag ska byta om och börja träna. Tc och intervaller ska det bli, så om mina ben var betongklumpar igår så kommer det ju definitivt inte bli bättre idag.
Måste börja fixa med allt nu så jag hinner klart innan träningen har bara 1½ timma på mig, eller egentligen hela dagen men har bestämt att jag ska börja träna klockan 10 så att jag får det gjort(:

Ha en bra dag!
Heej!


Kommentarer
Johanna

Haha, tror att ni fck hälften var kanske ;) Ja, det tycker jag var verkligen evigheter sen jag bowlade. Och nej, jag tränade inte igår även om jag ville. Insåg att det nog inte var så smart kanske, men idag mår jag bättre så det är väl bara att hålla tummarna för att jag kan ta mig iväg på spinningpasset ikväll. Lät lite lagom jobbigt med intrevaller du ;) Din bror är också duktig och är ute och åker skidor =) Ha en fin dag. Puss på dig

2009-01-27 @ 11:21:50
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0