090114

Har precis duschat efter ett träningspass uppe i skidspåret. Det va lite skillnad nu sen sist jag åkte, då det fanns ett spår på 550m och numera är det 2700 meter nice!
Det va tävling när jag kom dit, så jag va tvungen att fråga om man inte fick åka eftersom om det hade varit en vanlig tävling hade spåret garanterat varit avstängt, men fick till svar att det va bara pensionärerna som skulle tävla lite så det va bara att åka på(:
Det va jobbigt men ändå skönt att ta i lite även om jag åkte rätt lungt..

Förövrigt så var jag väldigt duktig på att servera frukost även idag;P haha
Men jag är fortfarande avundsjuk på stenbocks chokladpudding(;

hade fint!
tjing!



Kommentarer
Johanna

Gud vad du är seriös, får ju dåligt samvete. För jag har inte tränat än den här veckan... En olycka i måndags och för mkt att göra igår satte stopp för detta... men ikväll då jäklar ska det blir träning av. Kom hem frn bolagsstämman för ett stund sedan, hur jobbigt som helst för huvudet och kroppen, men en klar lättnad att det är över. Dessutom så gick det inte sämre än att men blir godkänd iaf. SÅ ikväll blir det till att träna, äta & sova. Imorn blir det träna, stan & genomgång av stämman plus mingel och sedan ska jag vara ledig och göra vad jag vill tills på tisdag, wiiiiie =) Den du! Hoppas att allt är bra, och tack för att du finns. Pusspuss

2009-01-14 @ 17:59:28
URL: http://jsan8.blogspot.com
jen

självklart lånar jag ut min! Men gissar på att den vill ha lön :P haha!!

2009-01-15 @ 20:52:24
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0