Läger, dopingkontroll och lite till

I helgen så har jag varit i Skara på läger med alla junior och u23 cyklister(:
Så jag åkte dit på fredag förmiddag för att först lämna lite grejer till gubben och jag märkte även att min skärm va helt invalid när jag kom fram så jag fråga gubben om man han inte kunde fixa det eftersom vi hade med saker till honom:P och när jag kom tillbaka så stod han och fixade med min skärm(: tack för hjälpen!
Sen så gick jag för att möta upp Jenny på Kaffehuset, men vi beslöt oss för att gå lite i skara innan vi fikade och det gjorde vi trevligt var det! sen så satte vi oss på Kaffe huset väldigt mysigt, vi satt där ett bra tag och pratade.

Sen fick jag ett sms av Malin att vi skulle gå till vandrarhemmet där vi har hållt till under helgen, det regnade och vi gick fel så det tog ganska lång tid men fram kom vi..
under fredagskvällen så var det bara lite information och middag, sen var vi några tjejer som var hemma hos emma vi skulle kolla på film men kunde inte bestämma vilken så det slutade med att vi bara pratade ist(:
Jag och Sara gick hem till Malin där vi fick bo, haha shit vad vi skrattade! visste ni att sverige var uppdelat i nord och syd europa;P hahaha

Lördagen börjar med att vi gör iordning oss för träningen ochär vid vandrarhemmet strax innan 9, då jag genast får order från gubben att ställa ifrån mig cykeln och gå in. Jag blir väldigt fundersam och undrar om jag har gjort nåot som jag inte borde(; men det visar sig att jag ska på dopinkontroll. Eftersom de kom precis innan träningen så har ju vi som skabli testade precis varit på toa. Så det var bara att sätta sig där och dricka en massa vatten och se de andra sticka iväg och träna. Efter 2 timmar var även vi klara att bege oss ut att träna..
Men vi fick göra det bästa utav situationen och vi hade ganska roligt ändå(:
Efter träningen blev det föreläsningar, och jag var jätte trött!!
Hemma hos Malin igen så satte sig dem vid sina datorer så jag kolla på tv och började kolla på Braveheart men det blev väldigt nedröstat så började kolla på film ist..

och idag så fick vi cykla i en massa slask, och vissa hade lite dåliga skärmar så det blev väldigt blött och kallt!
sen blev det bara en avslutning och säga hejdå till alla..
så nu är jag hemma igen och väldigt trött så det kommer bli en tidig kväll tror jag om jag inte fastnar framför tvn:P

Tjing!


Kommentarer
Malin

Tack för en trevlig helg!

Ser verkligen fram emot säsongen nu!

2009-02-09 @ 10:11:38
URL: http://www.teammalmal.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0