The Hills

Idag har jag typ inte gjort någonting eller jag var ute och körde distans imorses, det gick bra förutom att jag frös brutalt mycket om fötterna! jag hatar att frysa om fötterna!
Sen så tog jag det lugnt ett tag, framtills det att jag skulle laga mat. Jag bestämde mig för att jag skulle göra omelet men det gick inte sådär jättebra, det blev äggröra men så skulle jag krydda lite och fram med svartpepparn men det var bara det att det dära plastsaken som gör att det inte kommer så mycket krydda på en gång inte var på så det blev ganska mycket svartpeppar på och ja det va istort sätt samma saksom oätligt!! blä..

Sen pratade jag med Jen(: det var faktiskt ganska länge sen vi pratade innan idag. eller aa typ en vecka men så brukar det inte vara:P

Har börjat kolla på the hills(: det är lite underhållande när man inte har nått att göra..




Kommentarer
Johanna

Lät jobbigt med alla lastbilar men det är väl för tvälingen nästa helg gissar jag? Hoppas träningen gick bra och att du har det bra. Pusspuss

2009-02-04 @ 23:11:56
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0