Glömsk

Imorses så var jag uppe och åkte skidor, så jag satt mig i bilen och åkte upp till skidstadion och när jag jag har satt på mig pjäxorna och öppnar bakluckan så ser jag att jag har inga skidor med mig!:O seriöst hur kan man glömma skidorna!?? Jag tänkte mest att de brukar alltid ligga i bilen så jag brydde mig inte ens om att kolla om de låg där, de jag inte tänkte på var att föräldrarna var och köpte garderobsdörrar igår så då hade mina skidor blivit ganska mosade om de hade varit kvar i bilen. Så det var bara att vända hem och hämta dem.
När jag kom tillbaka så hade Emelie och Hanna kommit så jag åkte ihop med dem, eller snarare med Emelie för Hanna åkte bara ett varv. Ja jag vet inte om hon tog i så mycket men jag fick ta i desto mer:P

Nu funderar jag på att åka och kolla om det finns nån rolig bok att köpa på bokrean(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0