090224

Idag har jag kört Tc, jag har börjat med 70/20 intervaller och shit det var ju nästan en nära döden upplevelse!:P
Brutalt jobbigt, men man känner sig ganska nöjd med sig själv när man är klar måste jag säga.

Sen ägnade jag några timmar åt att städa"/ ja det finns ju roligare saker att göra!
Jag försökte intala mig själv i höstas att jag skulle bli pedant men hitills har det inte gått så bra, men jag har inte gett upp hoppet än.
Jag fick även veta att jag ska få jobba på fredag på ett annat dagis (eller förskola som det egentligen heter).



Kommentarer
Tina

Mmm.. 70-20 e grymma! Körde dem igår - har ett fint program från Skara med först 70-20, sen 15-15 och därefter en stege på 28(!) min. Var ganska trött i benen efteråt!!

2009-02-25 @ 22:01:54
URL: http://cykeltina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0