Tretton minusgrader

Idag är det ganska kallt!! Det visade 13minus när jag hade tänkt att sticka ut och cykla, men vi konstaterade att det var alldeles för kallt. Hade ju förfrusit på händer och fötter:P

Så nu har jag kollat på skidskytten och blir det skidsprinten(: Hanna ska ju inte köra idag, men Patrik har blivit uttagen att köra! Coolt!! Så hoppas att han gåt vidare från kvalet!

Sen så jag göra min premiär på skidorna för iår tillsammans med bror(: Ska bli riktigt kul, men det kommer nog vara lite ostabilt som vanligt när det är första gången:P

Annars hade jag sett fram emot att få sladda lite med vinterhojen, tycker att det är askul att köra på den när det är snö ute(; Så hoppas att det är lite varmare imorn.


Vågar man hoppas på en vit jul?(; Kan ju tilläggas att det är mer snö nu!


Såhär såg min hand ut efter en dags inventering(;
För nej jag orkade inte leta upp ett anteckningsblock, och jag hade ändå bara tappat bort så detta gick fortare:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0