Mot Skara

Dagen började med att jag gav mig för att cykla några timmar i kylan.
Det var då första gången jag var tvungen att stanna bara för att jag var tvungen att skrapa bort frost från glasögonen för att kunna se nånting!
Nu håller jag på att fixar lite för kommer snart att sätta mig på bussen upp till Skara(:
Efter mycket om och men så har vi nu lyckats bestämma våra planer!
Jag åker upp till Skara idag så ska vi åka slalom imorn :O spännande, vi börjar i barnbacken var mitt krav!
Sen jobbar Jenny på nyår och när hon slutat så åker vi till Dalum för att fira nyår med min bror och Johanna och en del mer folk.
Skulle egentligen åkt upp till Stockholm men bara för att hon skulle jobba så lyckades vi inte lösa det på nått bra sätt, men det blev ganska bra ändå!
Pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0