"men vilken tjej att köra sprint!"

Idag är jag en väldigt trött tjej!
Vi valde att passa på att köra ett lååångt pass igår, för det var det perfekta distansvädret!
Nästan 6timmar, så vi fick stanna i gånghester för att snylta till oss en banan av Jane & Klas det tackar vi för(:

Så idag var det två ganska sega tjejer som stack ut för att cykla. Vi hade bestämt inte mer än 4h!!
Det blev 4,10 för min del och inte så pigg men det kanske inte är så konstigt?

Nu sitter jag och kollar på skidsprinten:D
Första gången jag är hemma så att jag får se Hanna köra.
Hon kom tolva i kvalet, men som hon imponerade i kvarten! Hoppas att hon lyckas lika bra i semin och finalen!
Jag satt nästan och hoppa i soffan när hon körde;P

Pusss!



Kommentarer
Jessica

Vad skönt att höra att du också lyckades ta dig hem!:) Shit vad jag ätit nu lr! Jag ÄLSKAR mat! Ses nästa helg igen! Då är vi fit for fight iaf på lördagen sen går vi på viljan på söndagen!

2009-12-13 @ 17:00:33
Johanna

Och jag som tyckte att jag tränat bra....

2009-12-13 @ 20:04:45
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0