It sucks!

Ja för det första så kan jag tala om att inventera suger!! eller är det jag som suger på att inventera?
Jag hittar ingenting och hela min hjärna är helt fucked up efter all räkning! Som sagt det suger men ja vad ska man göra? Det är bara att bita ihop och göra mitt bästa och se det positivt att det är bara 3arbetsdagar kvar innan julledigheten:D (Längtar) och imorn är det dessutom en kort dag!

Nu är det så mycket snö överallt och jag verkligen älskar´t! men lite kaos är det allt..
Va ju på jullunch idag och ja först var det en tallrik med all den kalla maten som man har på julbordet, jag kom fram till att jag tydligen är lite kräsen när det gäller julmat! Brukar det verkligen vara så mycket fisk?? De va typ en skiva skinka och sen var tallriken full av fisk:O Men eftersom jag lyckades sätta mig brevid the big boss så var jag ju tvungen att tvinga i mig iaf minst hälften! Det tog emot men tycker att jag lyckades bra:P
Sen när vi kom till köttbullarna och resten så blev det genast mycket bättre:D
Påväg tillbaka till jobbet så var vi endast några cm ifrån att krocka hjulen bara gled och så kom det en bil på huvudleden som vi höll på att köra in i"/ fick hjärtat i halsgropen typ, jag som blivit asfeg med sånt där efter i somras(;

Nej nu måste jag se till att få ordning på min hjärna igen så att jag kan träna!

Pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0