idolfinalen

Idag så hade jag ingen bil för päronen har dratt till Malmö(;
Så jag bestämde mig för att eftersom jag har vilodag idag så kunde jag lika gärna röra på fläsket och gå hem.
Ja förra hösten så gjorde jag mig ett försök på att gå igenom skogen, det gick inte så bra! Det visade sig att jag bara hade gått i en cirkel och en timma senare så var jag strax utanför Marbäck igen.
Men idag så gjorde jag ett nytt försök, efter noga vägvisningar från en på jobbet så tyckte jag att det va lugnt!
Det tyckte dom inte på jobbet så de skrev ut en karta också(; haha Fast jag talade om att det spelar ingen roll för jag kan ändå inte läsa karta.
Men gissa! Jag hittade hela vägen hem genom skogen så 1,20 senare så var jag hemma!

Nu sitter jag och laddar för idolfinalen! Erik for the win säger jag!!!
Åh vad jag hade velat vara där, vilken känsla!

Ha en bra kväll!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0