Gösta och Matilda

Sitter just nu och chillar efter frukosten. Jen är och jobbar och jag ska alldeles strax sticka ut springa.

Jag överlevde förresten gårdagens slalomåkning och inga brytna ben och jag klarade mig till och med ifrån att vurpa en enda gång! Men Jen fick sig allt några goda skratt för eftersom jag är stel som en pinne så var min teknik inte alltid den bästa:P

Igårkväll så var vi båda helt slut och bestämde oss för att gå lägga oss kl21 för att vi höll på att somna i soffan.
Ja vi trodde nog inte riktigt själva att vi skulle somna för som vanligt spårar det hela ur totalt och vi hade dom sjukaste samtalsämnenna så ligger vi bara och asgarvar!
Jag berättade om mina tvillingar som jag drömde om förra veckan GÖSTA och Matilda, seriöst som om jag skulle döpa min unge till Gösta!? Drömmen slutade iaf med att jag tappade bort tvillingarna"/ Shame on me!

Nej men nu är det nog dags att jag börjar byta om!

Ha en underbar dag!
Pusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0