Julen

Tja!
Hoppas att alla haft en underbar jul!
Min jul har varit hur mysig som hellst precis som den ska vara.
I onsdags så kom Mormor och Morfar hit, och eftersom jag fick en bingolott på jobbet så laddade jag mormor och mamma upp för uppesittarkvällen med bingolotto. Jag satsade på att vinna en bil men precis som förra året så vann vi ingenting"/

Sen på julafton så sov jag sådär lagom länge och det blev en mysig långfrukost med familjen.
Strax efter kl10 så kom fam Eriksson hit och alla killarna åkte ner och bada och basta på kallbadhuset, och undertiden passade jag på att träna medans de andra fixade med maten.
Vid halv 1 typ var det jullunch, sen efter det va det julklapps spel, väldigt kul med våran tävlingsinriktade släkt(;
Kalle sen ofcourse och julklapps utdelning. Vi hade sötaste tomten men han var ganska stressad och ville mest åt sina egna julklappar! haha

Det bästa var att mamma och pappa köpte Wii till sig själva så framför det har vi spenderat väldigt mycket tid sen julafton, så sjukt kul!

Annars så fick jag många fina julklappar bla sex and the city boxen.

De andra dagarna har det mest blivit Wii som sagt(; och skidåkning umgåtts med familjen. Idag har vi varit i Borås på mellandagsrea, varför utsätter man sig för de egentligen? Det är bara sjukt mycket folk och man hittar ändå inget.

God fortsättning!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0