B L O S S A, Glöggen heter Blossa

Direkt på morgonen så hade vi glöggstund på jobbet, hur mysigt som helst!
Sen på fikat så bjöds det även på tårta, behöver jag säga att det har varit en bra dag(;

Sen nu på kvällen så var jag uppe på elljusspåret och sprang, till min stora lycka så såg att de har börjat spruta snö!:D Då kanske man får stå på ett par skidor igen då, det har jag längtat efter kan jag tala om!
Ja menar förra året så kunde man ju åka i november, eller är det jag som minns helt fel?
Backintervaller var det som gällde idag, alltså första halvan av backen går svinbra men andra halvan då de brantar till lite så vill inte mina stumma ben springa lika fort som jag vill(;




Kommentarer
Johanna

Jag tränade armar jag, fast backintervaller hade nog vart bra för mig med.. Men inte för mina väldigt trötta ben ;) Men vet du, här snöar det! Helt naturligt =) Wiiiie! Tack för hjälpen innan också, pussar

2009-12-14 @ 22:39:20
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0