Torsdag

Idag har varit en bra dag faktiskt(: Vi fick tårta på jobbet! lovley mer sånt säger jag! okej fler kanske inte behöver sluta men aja ni fattar:P

Sen så gick träningen bra också, tempointervaller. Eller aa de första två gick bra sen började det blåsa mer och mer och av någon anledning så var det motvind åt båda hållen. hmm kan vara inbillning men är ganska övertygad om att det var så:P

Nu jag jag ut och äta med familjen(: Men har lite beslutsångest om vad jag ska ha på mig, för tillfället har jag en klänning på mig men mina ben är ganska rödprickiga och det vägrar sluta att blöda"/ Varför ska det alltid ta så lång tid att sluta blöda när man har skurit sig på benen? Mina ben borde dessutom vara vana, för smidig som jag är brukar jag lyckas med detta ganska ofta:P

Ett ganska ovärt inlägg egentligen, men men ni överlever nog.
Måste kila
Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0