Kändis?

Har varit på banken precis, där hände en liten rolig grej.
Det var en liten familj där med en liten ettåring kanske han va, och han kallade mig Linda och då sa mamman nej det är inte Linda. Eller det kanske hon heter du får fråga..
Då säger pappan, jag tror att hon heter Carolin. Ja det sa jag ju att jag gjorde och blev ganska förvånad att han visste vad jag hette, men tänkte att det var säkert någon som pappa känner. Men när vi kom ut från banken fråga jag vem det va och han kände dom inte:O
Så vi konstaterade att vi trodde att han visste det bara för att sett mig i tidningen:P Haha
Men seriöst så mkt har jag ju inte vart i tidningen och det va ju ett bra tag sen nu!
Lite kul iaf(;




Kommentarer
Sara

har du några snygga bilder från helgen? :) du kan la skicka isf? :) <3

2009-08-27 @ 19:03:55
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0