I taket lyser stjärnorna

Idag efter jobbet så har det verkligen varit en filmdag!(: Först så såg jag Gran Torino, brukar inte vara min typ av film men den var faktiskt bra! Sen nu har jag sett i taket lyser stjärnorna. Och shit vilken film, så sorglig! Vet faktiskt inte om jag har lipat så mkt till någon film ever:o

Nu blir det till att ladda inför tävlingarna i helgen sista cup helgen för iår (ganska illa att det bara är andra helgen som det är cup faktiskt). Får hoppas att det känns bättre än förra helgen! men det tror jag att det ska göra. Ligger fyra i cupen men det skiljer ju inte alls många poäng så får hoppas på en bra helg!(:



Håll tummarna för att det ska gå bra för hela laget(: även om det kommer att fattas några stycken tyvärr



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0