I forgot to tell you

Glömde att berätta att jag fick idag beskedet att jag får åka Holland ladies tour(: Med ett holländskt klubblag ( som typ inte pratar engelska, omg hur ska det gå!?)
Det har varit tal om det ett tag men det blev inte klart förrän nu, blev genast lite nervös när jag fick höra att jag fick åka dit.
Jag tänker på hur totalt slutkörd jag var efter 3dagar i raboster nu är det tre dagar till:O
Plus att det är Elke som har fixat in mig och hon har ju sagt att jag är bra, tänk om jag inte alls håller den standarden som de tror. Men men jag kan ju inte göra mer än mitt bästa så får väll se hur långt det räcker, det kommer iaf bli väldigt spännande och jag kommer antagligen lära mig en massa av detta(: Det känns rätt tryggt att det kommer att stå fler svenskor på startlinjen även om jag inte kommer se så mkt av dem, men ändå:P
Kommer tyvärr inte ihåg vad laget heter men det var nått med hoek i slutet och det är de lila som va på u6 för något år sedan..

Bjuder på snyggaste bilden från Vårgårda(;

Just det, iochmed Holland resan så betyder det att jag inte kommer att kunna åka Svanesund 3dagars"/  väldigt synd tycker jag! Då det iår skulle bli hemma tävlingen ( kan man säga så? jag kör ju trotsallt för svanesund, även om det är en bra dit) Men jag får överge det jobbet till de andra brudarna att de får köra bra där utan mig, och det kommer de att klara galant!(:
Hmm vad kan det bli typ första gången på minst 5år som jag inte kör där? weird!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0